22/02/2017

Lions actie DE-punten voor de Voedselbank
In samenwerking met Douwe Egberts zetten wij  ons ook dit jaar weer in voor de Voedselbank Amstelveen. Op meer dan 15 locaties in de gemeente staan herkenbare inzamel zuilen waarin DE punten ingeleverd kunnen worden. Deze worden door Douwe Egberts ‘verzilverd’ in pakken koffie.

De actie is onderdeel van de vijfde landelijke DE-punten inzamelactie. De laatste keer leverde deze actie 55.138.468 waardepunten op. Dit was goed voor 107.500 pakken koffie die naar rato onder de voedselbanken in Nederland werden verdeeld. Voor Amstelveen betekende dit dat de bijna 700.000 opgehaalde punten ruim 1100 pakken koffie opleverde.Heeft u zelf nog DE punten liggen of weet u nog iemand die de nodige DE punten in een lade heeft liggen?

Doe dan mee aan deze inzamelactie en lever de punten in voor dit goede doel. Dit kan bij meer dan 15 locaties verspreid over Amstelveen en in de periode van 22 februari tot 22 maart 2017. De locaties zijn onder andere het DE café Stadshart, boekhandel Venstra, Ziekenhuis Amstelland, Gemeentehuis en meer dan 10 supermarkten verspreid over Amstelveen. De Lions rekenen weer op uw steun voor de Voedselbank.